Lite mer lila

Riktigt midsommarväder ute...

Tog en sväng till Ikea. Köpte bland annat nytt diskställ, så nu kanske det slutar spöka i köket. Självklart fick det följa med lite stearinljus hem också. Sen har jag fållat upp nya gardiner till vardagsrummet. Brukar fålla antingen för hand eller på maskin, men nu provade jag att stryka upp gardinerna med såna där klisterband. Funkade skapligt, men var lite fippligt. Återstår att se om det håller också.


Lite mer lila

Jag har spritt ut mina scrapgrejer i köket. Ska försöka göra nåt litet kort innan jag packar ihop dem...

Kommentarer
Postat av: Mamma!

Snygga gardiner och särskilt färgen!!!

2009-11-22 @ 20:52:07
Postat av: Elin

va fint!!

2009-11-23 @ 20:57:27
Postat av: Anonym

Kika in! Fina bilder du har, ha en fortsatt trevlig kväll:)

2009-11-23 @ 21:56:29
URL: http://lattemamman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0