Mer mediauppmärksamhet!

Ibland blir man lycklig för små saker. Idag är jag lycklig för tejp! Det har vi glömt köpa hem i säkert ett par månader nu och när man väl behöver tejp... Men nu finns det tejp i hemmet igen =)
Jag är också glad att jag får vara hemma ikväll. Skulle ha åkt på styrelsemöte, men jag jobbar varje kväll den här veckan och förra veckan också jobbade jag också många kvällar, så jag blev jätteglad att min snälla suppleant kunde vara med ikväll istället. Dessutom behöver jag jobba lite till, men jag kan åtminstone göra det hemifrån.

VF skiver också om Väse Missionsförsamlings bygge och om 150-års jubileumet i dagens tidning! Läs artikeln här.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Skönt att du slapp åka iväg då, kan va skönt att va hemma.

2009-11-11 @ 16:50:28
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0