Men det var kul att se

Då ska vi se om vi kan få till en uppdatering här... Det är några dagar sen.

I fredags tog jag en fika på stan med en kompis jag inte sett på jättelänge! Vi gick till vårt stammisställe där vi hängde jämt när det begav sig. Åt god foccacia och pratade så att tiden sprang ifrån oss. Det var så kul att ses igen och prata ikapp. Nu måste vi försöka ses oftare! Efter det åkte jag hem för att städa lite innan jag drog till Väse. Club Enter går inte riktigt så mycket framåt som vi tänkt oss, men vi har bestämt oss för att ses ändå på fredagarna och sjunga. I fredags var vi fyra tjejer och det var jättekul! Vi lärde oss nån ny låt och lekte lite med stämmor. Lät riktigt bra =) Ser fram emot att träffas så i fortsättningen också! Grabbarna är fortfarande i verkstaden o mekar och verkar trivas med det ;)

På lördagen åkte vi ner till stan en sväng. Jag behöver få tag i nya stövlar, för jag har gått sönder mina favoriter. Slarvat med att klacka om och så... Det värsta är att jag får sån beslutsångest när jag ska ge mig på att köpa lite dyrare stövlar. Därför blev det resultatlöst på shoppingfronten :/
På kvällen var vi hos sambons jobbarkompis med familj. En jättetrevlig kväll med god mat och dryck! Grabbarna spelade guitar hero med både gitarr o trummor. Gick väl sådär (sambon tyckte det gick jättebra...). Men det var kul att se ;)

Idag har jag varit och sjungit i Väse. Vi körde lite blandat, som vanligt. Lite Phil Collins, lite Mauro Scocco och lite musikal. Ungefär så. När jag kom hem var maten klar. Lyxigt =) En timma extra idag eftersom det blir vintertid. Det blir lite konstigt.Men det är ju bättre än när vi ställer om till sommartid i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0