Ont hela tiden

Onsdagar är halva dagar för mig och just nu är det tur, för jag är inne i en riktigt jävlig nackperiod. Ont hela tiden och ibland ännu oftare... Jag är lite avigt inställd till det där med tabletter också. Har precis för nån vecka sedan ätit värktabletter som en kur (läkaren har sagt att det ger bäst effekt), så jag skulle helst vilja slippa börja igen. Jag ska försöka utan.

Idag kom i alla fall den där tårtan vi suktade efter tidigare i veckan. Satt kvar på jobbet lite extra och tjejsnackade med en kollega när jag slutat. Sen tog jag en snabbis på stan och köpte ytterligare en julklapp (jag ligger rätt okej till med det där löftet!) medans jag väntade på mamma. Vi handlade vinster till en av församlingens försäljnigar, bland annat på IKEA där det var hysteriska köer. Nästan inga kassor hade dom öppna.


Äntligen

Ikväll har jag vaktat sovande barn en stund. Vet inte vem av dom som snarkade mest... Kanske var det nån sorts tävling mot den ena katten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0