Långhalsar

Det har verkligen känts som måndag idag. Kanske för att det är det. Jag är inte så hot på jobbet just nu heller, verkar det som. Försöker trippa lite på tå så att jag inte syns.
Imorgon kommer tydligen NWT o vill veta saker om nåt. Inte säker på vad. Troligtvis nya AM-kortet eller Riskettan eller så. Tydligen är det jag som får prata med dom. Så jag får sätta mig och läsa på lite ikväll.

Ser med fasa Simon & Tomas på TV ikväll då dom totalsågar giraffen i kvällens fulaste hem. Mina giraffer här hemma gråter... Fast å andra sidan är mina långhalsar inte så stora och dom bor här för att jag gillar dom (inte för att folk ska tro att jag har varit i Afrika). Så dom sitter säkert.

Har pysslat lite med kort ikväll. Gjort klart ett som jag inte kan visa här än, men så fort mottagaren har det i sin hand lovar jag att lägga ut det på bloggen. Måste för övrigt sätta mig och klicka hem lite nytt material. Gärna någon ny stämpel (som inte är så tjejig) och lite nya mönstrade papper. Fast jag har faktiskt kommit på att jag kan göra egna mönstrade papper med hjälp av Photoshop. Ska prova det framöver när jag får tid...

Är på dom allra sista sidorna av Lars Keplers bok "Hypnotisören". Helt okej bok. En vass story som tyvärr dras ner lite av författarskapet. Inte så förtjust i hur de skriver, men berättelsen i sig är spännande och gör att man vill veta vad som händer. Bättre än Läckberg i alla fall, för det tycker jag inte är nåt vidare. Hoppas på ny GW-bok snart och ska tills dess försöka läsa nya av Buthler och Öhrlund "Förlåt min vrede".


Kommentarer
Postat av: Petter

Jag tycker att Lars Keplers Hypnotisören var genuint superduper. Jag har aldrig lyckas ta mig igenom någon av GWs senaste alster. Riktigt polisarbete va? Han är bara tråkig. Tacka vet jag det filmaktiga tempot i Hypnotisören. Personerna, gåtorna och den coola kommissarie Joona Linna.

2009-10-05 @ 19:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0