Nu är jag hemma igen...

Landade ca 15.40 på Arlanda igår, så planet var lite försenat från Palma. Sen tog väskorna en hel evighet. Tror aldrig jag har väntat på väskor så länge på en flygplats... SEN hade dom naturligtvis lyckats krocka på väg hem (ungefär vid Hummelsta), så vi stod nästan en timme i kö på E18. Tillslut chansade vi på en liten grusväg för att komma runt kön och förbi olyckan och lyckades precis ta oss ut 150 meter från där olyckan hade hänt. Tur, för när vi käkat i Hummelsta och skulle ta oss ut på E18 igen var det fortfarande kö. Vi var alltså inte hemma förrän halv tio på kvällen och då var vi helt slut. Slappade en stund framför TV:n och läste och svarade på mina 26 mail innan sängen.
Idag ska jag försöka röja lite hemma och ta en promenad. Ska uppdatera lite här också. Lite bilder från Mallorca, ska jag försöka få upp. Men det är mest såna med regn...

Alex: Jag fick mina smycken ganska snabbt. Typ en vecka eller så från att jag hade beställt och betalat dom! Kolla på Linas Smycken. Jag köpte mina brickor i silver. Lite mer hållbart än pläterat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0