Blombud =)

Risketta på jobbet på förmiddagen. Jobbade halv dag, vilket är bra för man är rätt trött i huvet efter en sån förmiddag. Bara en dyslexiinfo efter det och sen lite teorijobb.

Efter jobbet åkte jag och fick massage. Välbehövligt. När jag precis skulle gå därifrån så ringer chefen och säger att jag måste komma till jobbet och hämta blommor. Visar sig att min älskade sambo, som är i Sthlm på jobb, har skickat blombud till mig eftersom vi har varit förlovade två år idag! Jag blev så glad =) Jag har världens underbaraste kille (men det visste jag redan).


Från min älskling

Resten av eftermiddagen har jag försökt att packa. Jag är sämst på det. Sämst. Det borde går att hyra in folk för sånt. Ungefär som flyttstäd. Nån som kommer hem o packar ens resväska när man ska nånstans. Vilken affärsidé! För nån annan, alltså. Inte för mig.

Snart bär det i alla fall av till Spanien och Cala Bona, Palma. Sola o bada, förhoppningsvis. Vädret såg väl lite ostadigt ut, men det hinner ändra sig. Vi fick kaffebröd från nån elev idag på jobbet och precis när jag grisade i mig en bit med smörkräm o grejer så säger en av kollegorna (namn behöver inte nämnas) typ: Ska du verkligen äta sånt där nu när du ska va på stranden hela dagarna? Men jag tar inte åt mig av sånt (och det var ett skämt). Sallad till lunch.

Slöar framför Idol (trots att jag inte packat klart...). Dom blev redigt blåsta av pojkarna med plastgitarr =) Båda baggarna gick på det i alla fall. Hon Helly-Kitty-tjejen som sjöng Christina Aguilera var hur som helst riktigt vass. Den stora baggen får ett så himla skönt leende när han tycker nåt är bra.



Sverige vann över Malta med ett mål. Ett. Självmål. Skäms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0