Extra allt

Jag trodde Janne "Flash" Nilsson var smartare än så här... Klarar man inte av att läsa och följa vägmärken och inte förstår sig på trafikregler så kan man inte gnälla på fortkörningsböter (som man inte ens fått?). Eh...???
Janne Långbens kommentar till Flashs blogginlägg är helt klockren.

Nåja. Vanlig hård dag på jobbet. Allt var som vanligt fast med extra allt, om ni fårstår. Extra krångel, extra ont, extra brandbilar, extra dåligt väder, extra många gathörn att backa runt. Kan tillägga att vi inte en enda gång haft anledning att åka fortare än 50 km/h på Hamngatan. Inga poliser såg vi heller.
Har så extremt ont i armen - haft sen i går. Kommer från min älskade nacke, tror jag. Det blir så här ibland. Idag gör det till och med ont när jag rör på fingrarna. Så det här blir inget långt inlägg...

Åkte till Ölme efter jobbet för att repa lite låtar till nästa helg. Vi har en intressant blandning musik på gång, förstås.

Kommentarer
Postat av: Pelle

Vilken idiot, den där Flash. Trodde nog också att han var smartare än så. Hoppas polisen plockar han ;)

2010-04-28 @ 19:45:17
Postat av: Jennie

Stor kram till min kära syster, tycker synd om dej som måste ha så ont jämt :-(

2010-04-28 @ 19:52:09
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0