Idag har det varit kö. Lång kö. Till däckverkstaden. Innan köandet hade jag ångest över att jag hade tappat bort låsmuttern, eller vad det kallas, till övningsbilen. Däckchefen sa att vi skulle testa ändå och att allt går att lösa med måttligt våld. När jag kom in i däckverkstaden (efter en avsevärd tid i kö, förstås) skrattade däckgrabbarna och konstaterade att den inte skulle va nån låsmutter till dom här hjulen. Trodde det var standard på typ alla nya bilar, men icke. Nu är det i alla fall grejat - vi har dubb på övningsbilarna, så det började dra ihop sig. 15:e, ni vet.


Sommardäck

Gick förbi Harry's efter jobbet och hämtade ett presentkort som jag lyckades vinna på ordjakten i Karlstad Nya Radio i fredags. Dom kör live från Harry's på fredagar med Hithunters, så vi får väl gå dit nån fredag och kolla. Hithunters brukar ju va rätt kul och Kerry är ju bästa radioprataren i Norra Europa.

Idag har vädret varit helt underbart. Om det fortsätter så här så är det snart musöron på björkarna =)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du lyckas ju jämt vinna en massa :-)



vi ska fixa däcken imorron.

2010-04-12 @ 19:41:37
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0