Kritor och barn

Har haft en riktig fixardag på jobbet. Hjälpt kollegan med material till Riskettan A (vi var riktigt pyssliga ett tag), skrivit EcoDriving-information, grejat med teorimaterial osv osv. Fick massor gjort som jag inte hunnit med förut!

Slutade ganska tidigt och åkte ut till mamma efter jobbet. Syrran och kidsen var där och vi fikade på mammas goda hembakade bröd, bullar och chokladkakor. Och så ritade vi en massa. Kevin tar nog efter sin pappa och är jätteduktig på att teckna. Båda barnen är väldigt kreativa =)


Kul

Jag vet att alla gnäller på det här, men det måste sluta komma snö snart! Det är så tröttsamt... Vore skönt om det inte kom nåt imorgon, för jag har lösa planer på att ta in motorcykeln till stan. Den måste få göra ett besök hos bilprovningen, nämligen.

Sitter med mina stilmallar och sliter. Har listat ut allt utom klasser. Ska skapa minst tre egna klasser i stilmallen som styr presentationen av valda delar i webbsidorna. Nån som kan hjälpa mig? Är lite lost på just den delen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0