Motvilligt

Var och gjorde synundersökningen idag och som tur är behöver jag inte oroa mig för att hitta glasögon. Jag har ett litet brytningsfel och det kommer eventuellt från nacken, men optikern tyckte inte att det var nödvändigt med glasögon. Inte än i alla fall. Bra att veta. Majoriteten av yrsel och huvudvärk kommer alltså från nacken.
Efter optikerbesöket var jag och lämnade plasma. Sedan har jag tagit tag i lägenheten. Städat, tvättat och slängt skräp. Det gick utan någon som helst städlust. Motvilligt.

Har också hunnit hämta ut foton på morfar och hans musikaffär. Fotade ju av gamla kort som mamma och moster har haft och hade tänkt fixa till dom och skriva ut dom hemma i A4 format. Men när jag hade gjort en utskrift hemma så kändes det lite litet, så jag kollade runt på nätet vad större format skulle kosta. Hittade billig framkallning hos Fuji. 29 kr för 30x45 tyckte jag var rätt okej. Resultatet blev jättebra - jag valde länge mellan glansigt eller matt, men det blev glansigt tillslut. Ska bara leta rätt på ramar nu, så att dom äntligen kommer upp på väggen!



Nytt vårtecken: grannens nakenkatt får gå ut.



Kommentarer
Postat av: Jennie

skönt att du slapp glasögonletandet :-)



den där katten... jag saknar ord.. haha

2010-04-09 @ 15:57:15
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0