Testar nytt

Nu testar jag nya bloggdesigner, så nu får ni stå ut med att det händer oväntade (och inte alltid så lyckade) grejer här... Sitter fortfarande med mitt CSS-plugg och bloggen är ett ganska bra sätt att klura på. Plus att jag har skaparflow ;)

Måndag igen och helgen går som vanligt alldeles för fort. Började min dag på Trafikverket (gamla Vägverket). Ännu en elev med körkort i näven. Eller ja - åtminstone ett protokoll som funkar som lapp tills den riktiga lappen kommer. Sen har det som vanligt rullat på i 180. Efter jobbet kickade vi igång vårt nya motionsliv här hemma. Snabbt in för att hoppa i springskorna och kasta sig ut i spåret. Springskorna fick visserligen bara gå idag, men det är alltid en början!

En av mina jobbarkompisar har börjat blogga! Jag är mäkta imponerad av detta. Världen snurrar uppenbarligen på i nya banor och undrens tid är inte förbi ;) Läs hans blogg här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0