5C

Sitter med mitt universitetspluggande. Går trögt just nu. Inte så mycket för att det är svårt som för att jag inte orkar. Nu har jag i alla fall börjat få lite ordning på CSS. Har aldrig använt det förut, så det var inte alldeles lätt att få koll på hur man ska skriva. Har fått till ramar, styrning av text, listor och ett par andra grejor. Får dock inte upp bakgrundsbilden och det håller jag på att få spunk på. Har provat alla koder min lilla hjärna kan komma på, men icke. Får kanske prova med fräscha ögon imorgon.

Det har varit en riktig grund-dag på jobbet. 3C, 5A, 3C, 4. Ja, alla kollegor fattar... Miljöskadad, som jag förstås är, får jag maxpuls när jag upptäcker detta:


Fel

Hur lyckas man få till en sådan tilläggsskylt till ett förbudsmärke? Hallå, Karlstads kommun??? Rött och gult, kanske hade varit nåt? Ha, ha... Jag fattar att det bara är kollegorna som tycker detta är spännande ;)
Tog 5C på sjunkhusparkeringen, därifrån kommer fotot.

Nu "Top Gear" på 9:an. Vassaste motorprogrammet i världshistorien!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Saknar dig med. Kanske kan ses nåt till helgen, jag är ledig :)



Hoppas du klurar ut det där svåra spunket ;-)

kram

2010-04-13 @ 22:34:39
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0