Outlet

Har spenderat dagen i Filipstad, Vingåker och Örebro. Och bilen. Sambon jobbade halv dag, så vi käkade lunch hos svärföräldrarna i Filipstad och åkte en sväng till Vingåker för att se om outleten var nåt att ha. Det var den inte. Inte alls min stil på kläder. Det mesta dom hade där var "Tiger of Sweden" och det är jag inte så förtjust i. Tyvärr hade inte affären med glas och porslin särskilt mycket att erbjuda heller. Det är väl som det brukar med såna där ställen - man ska ha lite tur när man åker dit för att hitta nåt fynd. Stannade till på Stadium Outlet i Örebro och där hittade jag åtminstone en vind- /regnjacka. Vit. Än så länge...

Ikväll har vi kollat på talang och jag har tryckt i mig en massa choklad. Nu är jag så hög på socker, så det tar väl flera timmar innan jag har ro att somna. Men gott var det.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Synd att det inte var så mycket att ha :-/

2010-04-17 @ 14:02:37
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0