Skitdum

Jaaaa - jag har fattat classes!!! Kände mig skitdum när jag väl kom på hur enkelt det var :/ Nu har jag bara ett par detaljer kvar att lösa i CSS-uppgiften innan jag lämnar in den =) När jag är klar med den här kursen är jag sugen på att plugga nåt mer, faktiskt. Förhoppningsvis kan det öppna nya dörrar! Kom in på en juridikinriktad kurs kring media på GBG Univ., men tackade nej till den eftersom jag redan tackat ja till den här. Kanske ska söka den igen. Det är ganska smidigt med distansstudier.

Har lämnat plasma idag och sen mest gått och plockat hemma. Städat, tvättat, städat mer. Planen var ju att hämta in motorcykeln idag eftersom den inte var på humör att starta igår. Sköt upp detta på grund av följande anledning: snöblandat regn. Nu satsar vi på söndag istället!

Förra veckan (eller två veckor sen?) vann jag ju presentkort på Harry's på "Ordjakten" som KN Radio har i sin After Work. Idag vann sambon =) Det får alltså bli helkväll på Harry's nån kväll framöver! Jag gillar "Hithunters" som Kerry brukar köra i samma program, så det måste bli en fredag.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Gött att du äntligen kom på hur man gjorde :-)

2010-04-23 @ 23:21:15
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0