eBay

Syrrans yngsta fyllde fem igår, så vi var där på kalas på kvällen. Han har snöat in på rosa och Hello Kitty, den lille mannen, så jag gjorde ett kort i den stilen. Av oss fick han StarWars-skjorta och lego också. Syster hade gjort jättegod mat och som vanligt mumsiga tårtor=)


En rosa period

Idag landade mitt första eBay-köp i brevlådan. Köpte SonyEricsson-lurar från England för ca 70 kr inkl. frakt. SE gör lurar med väldigt bra ljud och de passar alldeles utmärkt till min HTC (till vilken det för övrigt följer ganska usla headsets). Det går att göra riktigt bra affärer på Tradera, men speciellt på eBay och använder man sig av PayPal så gör man säkra affärer också. Köper man från länder inom EU så är det varken tull eller skatt på grejerna heller. Bara frakt.

Har kollat lite till och från på Internetgirot hemsida efter att jag blev lurad på den där iPhonen. Det har varit ganska dåligt med info på den jämfört med Paypal nu när jag har kikat i efterhand. Det jag dock märkt efter artikeln i NWT är att de blivit tydligare med en sak, nämligen det jag var ouppmärksam på när jag fick det falska mailet.


Skärmdump från internetgirot.se

När jag insåg att mailet var falskt kikade jag på hemsidan för att jämföra konton och då fick jag leta lite för att hitta deras BG-nummer. Nu står det på förstasidan. Nått bra förde det i alla fall med sig!

Fick även mitt nya smink från e.l.f idag. Ska bli kul att testa! Köpte blush, concealer, ögonskugga, gloss och nagellack.


Nytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0