Inte springa i nedförsbackar

Kolla här: Det här tror jag på! Jag har i alla fall världens bästa =)

Vi har kommit igång nåt så vansinnigt med nån sorts träning här hemma. Intervall, kallar jag det. Består av att springa ibland och gå ibland. Är inte säker på att det är just det som är intervallträning ;) Är lite rädd att jag ska paja mitt knä som jag haft lite bekymmer med, så jag försöker ta det lugnt - varva med att gå och inte springa i nedförsbackarna. Fast det sistnämnda tar verkligen emot...
Vi springer inte ihop, sambon och jag, men vi springer samtidigt. Jag sinkar honom, så jag kör min egen runda ;)

Igår kväll tänkte vi dra ner till stan och äta en bit mat, men himlen öppnade sig med allt regn man kunde tänka sig, så det blev onlinepizza.se istället. Ett farligt påfund. Kanske blir det stan en sväng ikväll istället. Just nu firar vi fredagkvällen med ett glas rosé. Bra början.

Måste visa min fina present från syster igen. De var till Ullared för ett tag sedan och hon köpte Ullared-Kjells solbrillor till mig. Skitsnygga ;) Känner mig mycket vass i dem! Jag har nån sorts hang-up på solisar. Haft sedan jag var 15, tror jag...


Vass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0