Gosiga stickade tröjor

Att inte min hjärna har brunnit den här veckan... Eller så har den det. Väldigt lite har fungerat normalt den här veckan. Att övningsbilen inte ens startade i måndags var bara början... Tur att jag har kul arbetskamrater och goa elever. Nu är det i alla fall helg.

Jag har gett upp sommaren. Bojkottar resten av den och ser istället fram emot hösten. I stort sett hela vår semester har ändå varit som höst vädermässigt, så nu kan den lika gärna komma på riktigt. Bitter? Nej, då... Nu ser vi istället fram emot gosiga stickade tröjor, levande ljus, vackra färger på träden och krispig luft.

Ska snart släpa mig ut i spåret för en runda - det har gått så långt att jag nästan är lite sugen - och sen plocka lite hemma. Hoppas på en fika med syster också när hon sovit klart. Ska bara försöka göra en bra musiklista att lyssna på i spåret först.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0