Slut

Helgen försvann i ett rasande tempo, precis som vanligt. Den har i alla fall varit väldigt bra =) Syster var här i fredags på lite fika och jag har hunnit springa några gånger. Sambon o jag tog 7,5 idag och sprang hela vägen (undantaget ca 100 meter för att jag var 1. tvungen att byta spellista på mobilen och 2. inte hade nån ork kvar efter världens brantaste backe). Jag var såååå slut när vi kommit runt. Kunde ha lagt mig ner och dött direkt. Men det var skönt och jag är lite stolt att jag orkade. Vi har lagt upp det så att jag är "hare" i början och sambon på slutet. Funkade bra.

Igår kväll var vi hos goda vänner på lite kräftskiva. Det var jättetrevligt och gott. Massor av kräftor, förstås, men även goda pajer, pastasallad och hembakt bröd som var underbart gott! Gott sällskap var det dessutom =) Önskar att vi hade lite större hemma så att det var lite enklare att ha folk här. Men så småningom kanske!

Efter 7,5 i spåret har vi med gott samvete slappat framför TVn, trots att det finns viktigare saker att göra här hemma. Såg en dokumentär om Thomas Quick på SVT och nu fattar jag vad Leif GW Persson menar när han säger att det är den sämsta polisutredning han någonsin sett. Han har helt rätt och man får ju skämmas ögonen ur sig för både svensk polis och svenskt rättsväsende när man ser detta. Missade ni den kan ni se den på SVT Play här.

Nu är det bara att ladda för en ny arbetsvecka. Hoppas den går fort, fast å andra sidan är nästa helg inte så mycket att stå efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0