Makalös

Ääääntligen är det helg. För min del i alla fall. Jag som är lite klen och inte jobbar riktigt heltid ;)
Sitter i soffan framför Ernst och ser slutet på Hytt-renoveringen. Han är ju helt makalös på att hitta på grejer, den där karln. För att inte tala om att han lyckas sätta ord på det han gör som ingen annan. Ikväll är det ett "argt och farligt skåp i sovrummet".

Skrev aldrig i förra inlägget när invigningen i kyrkan är. Det blir den 28-31 oktober, så det närmar sig med stormsteg. Så, syrran, kyrkan är klart tills nästa dop ;) Jag vet att jag har skrivit det här förut, men: Vilka hjältar det är som har byggt! De är verkligen otroliga som lägger ner så mycket tid och kraft på att få kyrkan så fin =) Dessutom har vi en kille som via arbetsförmedlingen jobbar hos oss och han har verkligen gjort ett stort jobb. Byggledaren är också en riktig klippa! Nu hoppas vi på att färgerna vi väljer blir rätt ;)

Hörni - är inte det här världens sötaste djur (katt borträknat). Min sambos förra kollegas iller har fått magsjuka :(





Hannah: Tack för svaret på mascarafrågan - ska köpa den o testa =)


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Kanske blir en iller istället för en katt?! ;-)

2010-08-26 @ 22:13:47
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Lillasyster

haha... tack för den ;-)

2010-08-28 @ 00:02:28
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0