Vett att fylla jämnt

Hämtade sambon i Hällefors (skogen) vid ett-snåret natt till söndag. Nån fest av nåt slag... Hemma halv tre, så söndag förmiddag sov vi bort ;) MEN sen tog vi en promenad ner till stan. Kaffe och kanelbulle på McDonalds och lite spontanshopping (en kofta som jag faktiskt behövde...). Vi hann rensa ur lite i förrådet när vi kom hem också. Nu går det äntligen gå in där utan skyddshjälm och extra försäkring. Skulle behöva ta det i källaren också, men det gäller att sprida ut jobbet så att man inte tar ut sig.

Idag har jag haft tolv 15-åringar på AM-teori på jobbet. Väldigt goa och duktiga är de! Till lunch bjussade chefen på smörgåstårta. Det är tur att folk har vett att fylla jämnt ibland ;) Vi köper alltid smörgåstårta från Café Råtorp som är vassast i stan på det mesta och särskilt på smörgåstårta. En sväng i spåret efter jobbet och idag gick det tungt. Kändes att jag har varit/är lite hängig. Sprang lite saktare förbi Färjestad Travbana och skyllde på att jag ville titta på hästarna...
Har jagat mig blå efter ett sportarmband till mobilen (iPhones passar till min), men överallt är det slut. Irriterande. Finnt på eBay, men då tar det ju nån vecka att få hem. Dagens i-landsproblem, men det är så dåligt med fickor på träningskläder.

Fixade ihop ett kort i helgen till en av dem som var upphov till smörgåstårtan idag. Nu har hon fått det, så nu kan jag visa det. Inget höjdarfoto, men det syns skapligt i alla fall.




Kommentarer
Postat av: Jennie

Jodå, det fixade sig med barnvakt, mamma kommer in.

Fint kort!! Jag la ner det där med kort o sånt, det får bli din grej tror ja :-P

2010-08-31 @ 22:36:17
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0