Julspel

Nu är det bara tre arbetsdagar kvar till välbehövd ledighet och mysigt julfirande med släkt o vänner! Ska bli sååå skönt =)
Förkylningen har äntligen börjat släppa! Nu lurar jag mig själv med fusk-nässpray. Renässans, som är saltvatten, är inte vanebildande som vanlig nässpray.


Lurar näsan...

Idag känner jag mig piggare. Igår var det inget vidare. Försökte ändå ta en sväng på stan för att fixa julklapparna som var kvar. Planerade, men inte köpta, som ni vet ;) Nu ska jag jaga wellpapp som absolut behövs för att slå in vissa av presenterna. Vart katten får man tag i det???

Idag har jag varit på julspel i kyrkan. Massor av folk! Det är kul när det kommer så många att parkeringen blir full och folk får stå på gatan. Väldigt bra var det, precis som vanligt, och nu har de sju förestsällningar kvar att spela för Väse Skola.

Åkte upp till farmor på eftermiddagen och hon var mycket, mycket piggare än när vi sågs sist! Visade henne lite bilder från dagens julspel.

Nu ska jag fortsätta att inte förstå Dreamweaver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0