Jag föll...

...för grupptrycket. Finns nu på Facebook, precis som resten av världen. Nu är det nog bara sambon som inte är med ;) Får se hur aktiv jag är, men det är ju faktiskt ett rätt okej sätt att både hitta o hålla kontakt med folk som inte bor i närheten eller som man inte har sett på år och dar. Jag skyller ju naturligtvis ifrån mig också. Allt är Pinglans fel. Det var hon som knuffade mig över kanten. Igår.

Var i Väse och sjöng och snackade skit med just min facebook-medlems-värvare igår. Det var bara vi två, men vi hade supertrevligt och pratade om allt mellan himmel o jord. Jag fick komma ikapp lite med låtarna kören har övat också. Bra, för jag har inte kunnat va med på ett tag.

Jag gillar skarpt att det försäkringsbolag där jag har både min bank och alla mina försäkringar slopar bonusarna till cheferna. På rekommendation visserligen, men ändå. Inte ens högste chefen i Värmland ger sig själv nån bonus =) De anställda har dock möjlighet att få en liten bonus och alla helkunder får dela på 26 miljoner i länsbonusrabatt. Jag gillar företag som låter sina kunder få del av vinsten. Go Länsförsäkringar!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja jag visste väl att du skulle trilla dit :-)

2010-02-27 @ 19:22:03
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0