Fantastisk

OS är i full gång och världen står still. Tänk att sport kan va så viktigt... Sverige har plockat ett par medaljer och Anja har vurpat. Björn Ferry gör roliga uttalanden och Stig Strand kommenterar utförsåkning med känsloyttringar som är... eh... lagoma. Sambon tar detta på fullaste allvar:



Ser dokumentär-hyllnings-programet om Susan Boyle på TV4. Fantastisk historia. Det är lika häftigt att se hennes första audition i Britain's Got Talant varje gång. Jag tror alla som satt i publiken den kvällen lärde sig något om förutfattade meningar. Förhoppningsvis även alla som såg programmet. Simon Cowell (vanligtvis väldigt hardcore) säger att han, när han ser programmet i efterhand, skäms över sin attityd och förutfattade mening om Susan.

Eftersom sport endast intresserar mig till viss del och i lagom dos, går jag mycket med musik i öronen nu. Har lyssnat på båda Amanda Jenssens skivor och gillar helt klart "Happyland" bäst. Har också fastnat lite i Michael Jackson och försöker lyssna in mig lite på Holly Williams (Hanks dotter). Gillar hennes "Without Jesus here with me", som jag tror handlar om hennes syster och olyckan de var med om.



Kommentarer
Postat av: Simon

Ha, ha! Sådär har jag också gjort. Med överstrykningspenna och allt.

2010-02-19 @ 12:07:06
Postat av: Jennie

Ja du, sporten kan man att klara sig utan tycker ja, men kul för dom som gillar det såklart :-)

2010-02-19 @ 17:27:05
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja den låten var bra, har jag aldrig hört förrut

2010-02-19 @ 19:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0