Tack gode Gud

Jag har varit på ett väldigt intressant möte idag =) Innan det har jag nästan halkat av vägen på mitt, idag, lite för spännande jobb.

Det finns fullt av kreativa människor i världen. En av dem är Ola som säljer snön på sin tomt. Underbart tänkt. 1000 kvadratmeter. Eller ja, säljer och säljer - han skänker bort den. Svar har han fått också. Jag gillar:

”Du är möjligtvis inte intresserad av ett byte. Har 27000 m2 utmärkt
Västkustsnö med ovanligt lite fukt och salt inblandning (sk westcoast
light) som jag skulle kunna tänka mig att byta bort.”


eller

”Hej jag bor i Afrika, kan du skicka ett varuprov?”

Varför kommer inte jag på såna grejer??? Jag håller dock på att sälja en mobiltelefon på Tradera... Jag har ju, som många säkert vet, nån sorts testpanel här hemma. Testar olika mobiltelefoner, helt enkelt. Dessvärre innefattar testpanelen endast mig och det utgår inte någon ersättning till panelens deltagare. Inte heller får jag mobilerna gratis hemskickade för tester. Nej, jag får köpa dom själv. Hittills har jag testat: Nokia 5800, SE G900 (?) och nu senast Samsung Jet. Har dock inte gått back än (speciellt mycket) och det är jag ju förstås stolt över ;) Tack gode Gud för Tradera.

Syrran tjatar om att jag ska skaffa AjFån. Jag försöker stå emot.

Jo, just det - Saab är sålt. Attans. Där rök chansen att göra en kass affär ;)
Undrar hur detta ska utveckla sig. Spyker har ju inga pengar. Lånat har dom gjort. Till hela affären...
Maud Olofsson tror att det bli många utmaningar. Det kan nog stämma alltför väl.

Fick ett så fint mess från min syster ikväll - hon är bäst!

Kommentarer
Postat av: Jennie

AjFååån AjFååån AjFåååån ;-)

2010-02-25 @ 12:23:13
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0