Man får sin uppgift

En hel dag med i stort sett bara teori. Risketta, enskild teori och på det teorikurs. En ynka körlektion fanns med på schemat.

Fick tillbaka min senaste uppgift på kursen idag och den var godkänd =) Kollade igenom nästa som handlar lite om CSS och fick lite ångest. Sånt har jag ALDRIG gjort... Men det ordnar sig säkert. Nästan alla uppgifter jag läst igenom har kännts lite svåra först, men sen när jag väl tagit itu med dom så flyter det på bra. Men det är väldigt lite handledning i kursen. Man får sin uppgift och får lösa den med hjälp av kurslitteraturen (den där på 700 sidor...). Annars brukar det ju vara föreläsningar och så via nätet.

Det har varit en händelserik vecka, så det är skönt att den är slut. Sambon var o köpte Amanda Jensen-biljetterna idag. Ser fram emot nästa helg =) Längesen jag var på konsert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0