Ett geni

Att det inte kan sluta snöa! Det är okej att det är några minusgrader ett tag till, men snälla, ingen mer snö! Idag har det nämligen kommit mer :/
Sitter o kollar lite på Teatersupén. Middag med ensamblen från "My Fair Lady". Mikael Segelström pratar rikssvenska och Tommy Körberg bryter ihop. Jan Malmsjö är skåning från början och tycker Henrik Dorsin är ett geni. Man lär sig nya saker varje dag. Jag tycker också Dorsin är ett geni.



Är helt slut i huvudet. Måste sluta jobba kvällar när jag inte ska, för jag orkar faktiskt inte. Fast idag har nog inget blivit bra egentligen. Springer runt som en idiot och försöker hinna med allt jag ska göra på jobbet. Men som vanligt när jag försöker va till nytta så slutar det med att jag blir ledsen. Skit.

MEN semlorna var en höjdare ;) Dom kom idag från Café Råtorp - där är ALLT gott. Kanske är det vinnar-semlorna till nästa vecka, kanske hinner vi testa ytterligare någon...



Kommentarer
Postat av: Jennie

Skickar över en sryrkekram till min älskade syster! Du måste ta hand om dej så du inte blir utbränd.

2010-02-10 @ 11:35:20
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0