Va?

Jag är helt hängig. Har haft ont i halsen och öronen några dagar. Och när jag får ont i öronen så får jag OOOOONT. Var ett riktigt öronbarn när jag var liten. Öroninflammationerna avlöste varandra och jag hade små rör i öronen i omgångar. Jag får fortfarande öroninflammation väldigt lätt. Dessutom hör jag kasst på höger öra och det bli ännu sämre när jag har ont (blir täppt på nåt sätt då), så idag har jag knappt hört dom söta eleverna i teorisalen... "Va?". Men nu börjar det kännas lite bättre.

Igår var jag på Salong Bellissima på kasernhöjden på ansiktsbehandling/massage. Jag är dålig på att unna mig just såna behandlingar, så jag blev superglad när jag fick presentkort från jobbarkompisarna när jag fyllde tant. Caroline, som har salongen, är verkligen jätteduktig och får en att känna sig väldigt avslappnad och lugn. Hon masserade nacke och axlar och tyckte jag var riktigt stel. Det har hon ju helt rätt i... Ska helt klart skärpa mig med massage framöver. Unna mig att gå iväg och må lite bra! Det kändes redan skillnad i går. Och jag kommer definitivt gå tillbaka till Caroline.

Det är skit att jobba just nu. Två spår att åka i, borsta snö av bilen varenda lektion... Men jag står inte ute o fryser när jag gör säkerhetskontroll. Den gör jag i Mitt-i-city-garaget ;) Varmt och torrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0