Inte utanför dörren

Då är TVn äntligen uppe på väggen. Återstår att se om den sitter kvar ;)


Lite avskalat än så länge

Igår var jag inte utanför dörren på hela dagen. Om det inte räknas att skaka matta på balkongen, förstås. Min rygg o nacke hade inte ryckt upp sig riktigt, så jag orkade inte anstänga mig med nåt. Vi tog en sunk-dag inne. Jag satt ganska mycket framför datorn. Lite jobb, men mest nöje. Nöjet bestod mestadels av PhotoShop.

Idag har det varit lite bättre i kroppen. Tur det, för jag har varit i Ölme och sjungit. Gick riktigt skapligt, trots allt. Vi körde Michael Jacksons "Man in the mirror", "Du måste finnas" från Kristina från Duvemåla, Peter LeMarcs "Handens fem fingrar" och "Du får inte" av Sonja Aldén (som jag hoppas kommer med ny platta snart!).
Stannade och drack kaffe efteråt. Laddar nu framför TVn för veckan som kommer. Ensam hemma och massor av jobb o möten :/

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Snygg TV-bänk. Vart kommer den ifrån?

2010-01-20 @ 18:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0