Jag kan ju inte tacka nej

Inte varit utanför dörren idag… Fast jag har fått massor gjort. Lämnat in första uppgiften till universitetet och kommit en bra bit på den andra som handlar om upphovsrätt. Fick frågan om jag o ett par andra tjejer ville göra magneter med böneämnen på till församlingens årshögtid nästa söndag. Jag kan ju inte tacka nej till pyssel, liksom… Har gjort grunden till i stort sett alla idag, för jag hinner nog inte så mycket i veckan. Så nu är det scrappbooking-grejer över hela köket.

 

Igår var vi o firade syrrans äldsta grabb som fyller sju. Han fick en skjorta och en StarWars-affisch av oss. Han gillar kläder och har lite rockig stil och så har han börjat lyssna på musik =) Just nu gillar han Calle från Idol. Syster hade gjort supergoda tårtor!


Kevins spindelkort


Goda tårtor



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-01-31 @ 22:21:04
Postat av: Jennie

Va sjukt konstigt det känns att han redan är 7 år min grabb :-)

2010-01-31 @ 23:13:13
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Cissi

Mums, dom såg goda ut ;P

2010-02-03 @ 15:56:36
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0