Kaninerna mår bra!

Kolla här! Öronen är varma igen och dom bor i samma bur hos 4H-gården.

Idag har jag tänkt på Vimmelmamman flera gånger. Har följt hennes blogg till och från ganska länge. Läs den, det är givande och ger livet ytterligare ett perspektiv.

Har jobbat kväll med introduktionskurs. Är lite slut i både huvud och fötter. Nu sitter jag framför ett inspelat "Mästarnas mästare" som jag tänkt följa denna säsong. Såg inte förra, men alla säger att det var så bra, så jag ska försöka hänga med den här gången. Verkar lovande hittills. Lite smålöjligt gnabbande mellan Sjöberg o Holm, kanske... Men det är ju TV. Holm har förresten riktig bonnbränna. Han är från Kil ;)


Kommentarer
Postat av: Lotta vimmelmamman

Tack snälla du!



Kram Lotta

2010-01-13 @ 11:57:23
URL: http://vimmelmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0