Nyårslöften...

...kom upp på jobbet idag. Jag har inga i år heller. Vet ju hur det brukar bli... Ska dock försöka hålla fast vid att ge pengar till välgörenhet varje månad. Har inte bestämt mig för vem som ska få pengar i Januari än. Förslag?
Det är en fin jobbvecka den här veckan. Måndag, Torsdag. Perfekt. Sen är det tillbaka till same old igen.

Har förresten börjat läsa Lapidus "Snabba cash". Intressant och rätt bra, hittills. Men jag är tveksamt till att gå på filmen, för den blir nog våldsam.

Nu ska jag göra mig i ordning för att åka ner på stan o äta middag med vänner. Alfies blir det - dom har god mat, men fruktansvärt dålig hemsida.



Kolla här - det är halkigt på fler ställen än i Sverige...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh va gott med Alfies. Hoppas ni hade det trevligt, god mat är det ju alltid :-)

2010-01-04 @ 21:52:18
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0