Rosa strumpor och yogamatta

Det är lite grinigt här hemma. Vi köpte nytt hemmabiosystem på Netonnet, men får det inte att funka. Synkar inte med ljud o bild och ljudet från TV:n är skitdåligt. Jag försöker dock göra så lite som möjligt med detta - är mest i vägen när jag ska hjälpa till med såna här grejer.

När vi ändå var i Örebro (närmaste Netonnet om man inte beställer från nätet) passade vi på att kolla på Stadiums Outlet (fick presentkort på Stadium av pappa i julklapp!). Köpte underställ, fleecetröja, rosa strumpor och yogamatta. Inte för att jag håller på med nån yoga precis, men den passar förhoppningsvis bra till några av mina nackövningar. Ska försöka köpa lite lätta vikter också, så kan jag göra fler övningar hemma. Kan bara (och får bara) använda lätta grejer, så det är väl inte bli så mycket muskler.

Ska försöka hinna ikapp med lite grejer ikväll. Är så ofattbart efter...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ni får väl säga till så kan ja skicka över patric ;-)

2010-01-05 @ 22:49:41
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: farsan

Fick inte Jan något?

2010-01-07 @ 20:16:23
Postat av: Anna

farsan: Jo, han fick också underställ och har resten av pengarna att shoppa loss på =) Fanns dock inga rosa långkallingar :/

2010-01-07 @ 20:24:21
URL: http://limelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0