Slår till på 10 000

Det är lite pyssel med att plugga på distans. Registreringar o grejer... Men nu tror jag att jag har fixat allt sånt. Håller på att leta reda på alla program jag behöver och läser kursplan.

Idag har det för en gångs skull varit relativt lugnt på jobbet. Innebär att jag har fått lite gjort kring de teoretiska delarna =)

Aftonbladet har frågat runt bland kändisar om dom kan skänka en timlön till människorna i Haiti. Alla tillfrågade svarar självklart ja. Verkar handla om nånstans mellan 500 och 2000 kr för dom flesta. MEN Morgan Alling och Ulf Ekberg slår till på 10 000, precis som Paolo Roberto som säger "Det är väl lite snålt med bara en timme tycker jag. Mitt företag ger 10 000 kronor". Bra!!! Pengarna går till Läkare utan Gränser.

Glöm inte att du också kan hjälpa till. Man skänker så mycket man kan. Alla bidrag räknas och gör skillnad.

 



TVn sitter förresten kvar på väggen. Än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0