Små hyss

Hej alla!

Long time, no see... Har jobbat kväll och haft fullt upp, så det får fungera som ursäkt för usel uppdatering.

Har äntligen kommit igång med första uppgiften på kursen. För mig som har använt simpla Frontpage är det lite trassel med koder och sånt... Fattar nu även att Frontpage har små hyss för sig med onödiga koder, så nu ska jag definitivt försöka lära mig Dreamweaver. Alldeles lost är jag inte, för några av dom vanligaste tagsen känner jag igen. Vi får se vart detta slutar.
Studielitteraturen är på endast ca 740 sidor...


På engelska...

Har också insett fördelarna med Firefox som webbläsare istället för IE. Ett par år efter alla andra, men ändå.

Jag köpte ju en almanacka från personligalmanacka.se för ett tag sen. Jag är så nöjd med den! Det är precis lagom med plats och infomation i den. Och förtryckta födelsedagar är guld! Jag som är så dålig på att komma ihåg sånt... Köpte min med en extra plasficka så att jag kunde göra en egen framsida. Nu ser den ut så här:


Planering

Nu ska jag sitta en liten stund till med uppgift 1a.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja firefox är väldigt bra :-)



740 sidor o på engelska.. Tjena, härligt - som leo skulle säga :-))

2010-01-27 @ 19:26:24
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0