Snöincidenter

I går kväll var jag på After Work med mina sköna arbetskamrater på en irländsk pub på stan. Jättetrevligt! Alla nyårslöften som eventuellt kunde brytas hölls och vi jämförde, i god trafikläraranda, dikeskörningar och snöincidenter.

Nu är jag klar med första uppgiften på kursen =) Det är ett väldans trassel när man inte har använt varken html eller xhtml förut… Men det är bra kurslitteratur, så det funkar.

Nu ska jag göra lite lunch. Varma mackor med sallad o fetaost, tänkte jag. Enkelt o bra. Sen ska jag försöka plugga lite upphovsrätt. Har precis plockat ut lagtexten från Riksdagens hemsida. Den är lång… Men författningstext är ju åtminstone lite hemmaplan för mig, så det hoppas jag flyter på. Den här biten tycker jag nästan är roligast eftersom jag gillar att leta i lagtext.

Ska hämta sambon på jobbet halv fem och innan dess ska jag hinna kolla igenom lagtexten och ta ut det viktigaste, städa undan lite, tvätta lite och kanske kolla efter present till systersonen som vi ska fira imorgon. Han fyller 7 till veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0