Film och film

Jo, Beck var bra. En av de bättre i kavalkaden, måste jag säga. Beck är ju Beck och kan inte bli så mycket annat än just Beck, så gillar man Beck så gillar man denna. Ni hajar...
Hela biosalongen flög dryga halvmetern rakt upp vid ett tillfälle = skrämselscen. Gunvald levererar sköna one-liners iklädd skägg och Måns Nathanaelsons rollfigur Oskar har fått lite större utrymme. Han gör den rollen rätt bra, den gode Måns.

Vi har plöjt ännu en film i helgen, nämligen "State of Play" som var riktigt bra. Russel Crow har jag alltid gillat. Ben Afflek har jag däremot inte haft så mycket till övers för, men i den här filmen gör han ett skapligt jobb. Helen Mirren gör alltid ett bra jobb, så också här. 'Konspiration' är en bra sammanfattning. Sevärd, helt klart.

Vi har njutit av den fina vädret också, inte bara kollat film ;)

Och hörrni, på tal om ingenting (nu kommer yrkesmänniskan fram igen) - tänk på last i bilen och vad som händer med den om man krockar. Vi pratar oss trötta om detta på jobbet! Det är nåt som folk glömmer eller struntar i. Nu har Aftonbladet faktiskt en riktigt bra artikel om detta - läs här.

Och på tal om nåt annat... Jag tror att de söker förare till google-bilen. Läs här.

Kommentarer
Postat av: Simon

Vore skitcoolt att jobba med att köra google-bilen! Det skulle jag ju nästan kunna göra gratis =) =)

2010-07-06 @ 16:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0