Röd tråd

Äntligen semester. Nu väntar fyra veckors frihet. Jag har redan lagt mig till med lathet och sambon får springa och hämta grejer åt mig ;)

Var så trött i huvudet i eftermiddag på teorilektionen att jag svamlade bort en jäkligt bra tråd jag hade. Röd var den också :/ Dom gulliga eleverna försökte hjälpa mig hitta den, men förgäves... Ja, ja. Vi hade roligt i alla fall och jag har fortfarande inte kommit på vad det var jag skulle säga.
Jag ska faktiskt masa mig tillbaka ner till jobb redan imorgon, men bara för att lämna nycklar. Åker ner lagom till att det finns roliga tjejer i receptionen som är fikasugna (vilket egentligen skulle kunna vara vilken tid som helst på dygnet - på jobbet är vi alltid fikasugna).

Slösurfar lite framför Sommar med Ernst. Tina och Ernst lagar mat. Tina tycker det är viktigt att "Våga laga äckligt". Känner att det träffar mig som en klockren snyting ;) Hamnar på argalappen.se och hittar den här:


Tydligt med framförhållning

Avbeställt min nya lur eftersom Elgiganten inte kan få arslet ur vagnen och ta hem den. NetOnNet verkar däremot ha den eller åtminstone få in den snart. Kanske får det bli därifrån istället. Den som lever får se.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Det verkar som om semestern är välbehövd för dej syster :-)

2010-07-15 @ 22:19:04
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0