Spö

Jag inser att jag kommer att få så mycket spö när jag börjar jobba efter semestern. Men det får det vara värt!

Kollade precis på ett klipp från Expressens "Sommarpärlan". Man har tussat ihop Björn Starrin och Kristoffer Appelqvist i en husbil och tillsammans åker de till "Lågbudget-Island". Alltså Kvarntorpshögen i Kumla - för övrigt omskriven i bloggen. Två klåfingriga killar, visar det sig.

Idag har jag jobbat halv dag och sedan varit hos kotknackaren. Betalade flera hundra pengar för att bli mosad av två meter kiropraktor som tyckte att det var på tiden att jag kom dit. Jag är alltid lite rädd hos kiropraktorn när det knakar och har sig och känner mig alltid jätteskum efteråt, men efter några timmar börjar det gå åt rätt håll och nu känns det bättre. Hoppas att det håller i sig. Sen åkte vi till strax bortom Kristinehamn och en trevlig grillkväll kombinerat med sångrep.

Nu ser jag fram emot sista dagen på jobbet innan en välbehövlig semester! Måtte morgondagen gå fort ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0