Ernst

Glömde visa ett linne vi hittade på Gina i tisdags, syrran o jag. Men jag tog tag i mig själv och köpte inte. Blir ju bara hängande i garderoben, trots det fina mönstret :/


Fiiiint

30 mil motorcykel igår och idag är rygg/nacke ganska mos. MEN det var en väldigt trevlig dag =) Samma goa människor som i lördags och då brukar det bli kul.
Vi åkte via Väse till Lungsund där vi fikade (hälften av kaffet hade klarat sig dit i alla fall). Sen fortsatte vi småvägar till Grythyttan där vi åt glass och kändisspanade (hon professorn från "Rent Hus"). Vidare på småvägar till Nora Golfbana och lunch där, glass på Vildmarkskrogen och, sist men inte minst, fika i Filipstad. Många mil och mycket mat ;)

Vi hann till och med åka förbi Ernsts projekt. Vi var i krokarna och bestämde oss för att leta rätt på stället. Till slut gav vi nästan upp och stannade på en liten parkering / återvinningsstation och nån sa "Vi skulle behöva fråga nån vart det är." Fem sekunder senare rullar en svart Volvo V70 med texten "Sommar med Ernst" över hela sidan in på parkeringen =) Det löste sig alltså. Det var fullt ös vid renoveringsobjektet. Såg den snygga spaljen (eller vad det är) av armeringsgaller - riktigt snyggt. Så skulle jag också vilja ha, men det funkar inte riktigt på våran balkong.

Jag hann med en liten kort sväng på stan för att träffa en kompis också. Vi sågs på "Happy Kitchen" och jag råkade lova att jag ska försöka lära mig äta sushi. Till hösten eller nåt. Blir spännande, för jag har alltid varit väldigt anti-sushi.

Nu tar bloggen lite semester och vilar upp sig ett tag. Hoppas alla får en trevlig fortsättning på sommaren!


Vilande



Kommentarer
Postat av: Åsa

Tjenare...



Jag tycker allt att du ska ta å lära dig å äta sushi... för då ska jag bjuda dig till Örebro å East West när jag är uppåt...



Dom är klart bäst i landet på sushi... har inte hittat något i klass med dom söder över i alla fall... å enligt säkra källor så är Karlstad inget undantag heller...



Första gången var jag halv imponerad... tyckte det var så där... nu finns det inte något bättre å det är liksom ett måste när man kommer till Örebro... kan inte missa East West... å så Rosalis så klart...



Nice att höra du åker lite hoj... själv så fick jag grejorna stulna å vågar inte riktigt efter en väldig ringrostighet låna chefens pärla... hmmm tänk om... vill inte tänka tanken...



Ha det nu gott !!! Kul att kika in din blogg lite då och då... ;-)

2010-07-22 @ 22:52:32
URL: http://www.litedansk.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0