Dålig tajming

Musiken på Karlstad Nya Radio presenterades idag som "gitarrbaserad hårdrock". Inte för att jag har sån järnkoll på just hårdrock, men det kändes lite overkill. Hårdrock är väl i allmänhet gitarrbaserad?

Vad är det som gör att så fort man beställt kläder på nätet så dyker det upp ett mail som talar om att samma nätbutik precis börjar sin rea? Har beställt kläder från Nelly.com och Bubbleroom.se alldeles nyss, och vad händer??? Jo, i mailen kommer två reamail... Ja, ja. Dålig tajming. Fick hem kläder som jag var nöjd med och som passade i alla fall (man vet ju aldrig när man köper på nätet). Kanske till och med en klänning till ett bröllop. Har inte bestämt mig än. Vågar inte kika på rean ifall kläderna jag köpte är med. Känns lugnast så ;)

Nu är det bara en veckas (nästa) jobb kvar till den hett efterlängtade semestern. Ska jobba några timmar imorgon också. Vi ska flytta på jobbet nämligen. Inte så långt - bara 30 meter. Åt vilket håll kan vi inte komma överens om här hemma. Beror på vart man står... Större och bättre lokaler blir det i alla fall, det vet vi.



Efterlyses: Ett politiskt parti som kan tala om vad de är bra på - inte vad alla andra är dåliga på.

Reflektion: "Postkodskampen". Men snälla...

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Typiskt det där med kläderna o rean, jag får väl kika på rean istället då :-P



skönt att semestern närmar sig, jag börjar min imorron kl 8.00 :-))

2010-07-08 @ 21:58:35
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0