Lätt och bra

Jag är såååå ensam hemma idag. Sambon jobbar ju förstås, men jobbet övergår senare i någon typ av fest...
Lyckades få en klipptid idag och det var verkligen på tiden. Är kass på att komma iväg på sånt. När håret börjar bli lite långt så har jag det uppsatt mycket och då märks det inte hur mycket det växer. Tog rätt mycket på längden och tunnade ut en del också. Känns mycket bättre - lätt och bra =)

Har varit på hälsa-på-besök på sjukhuset nu på eftermiddagen också. Där hade man skyltat om:


Omledning

Jag vet att det bara är jag som tycker det där är kul...

Tror jag ska plocka fram pysselgrejerna och scrappa lite. Återkommer med eventuellt resultat. Kanske kolla lite Gotlandsresmål också. Sommarens semester är äntligen bokad dit. Det finns så mycket att göra där och det var så länge sen jag var där! Fårö skulle jag aboslut vilja åka till. Släkten måste vi också försöka hälsa på.

Jo, förresten. Jag har läst en rätt kul grej. Snubblade in på Laila Bagges blogg via nånstans igår kväll. Läs det här inlägget. Hon har en ganska kreativ son ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Nej men tänk! Jag känner mig som hemma när jag ser bilden och längtar till jobbet! Trotsa den orange pilen och gå rakt fram så kommer du till sjukhusbibblan, ju!!!

2010-06-19 @ 08:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0