Vara eller icke vara

Då är det där bröllpet över - ganska skönt =) Måste erkänna att jag kollade lite, lite igår. Var ju lite kul att se brudklänningen, förstås. Och visst är det vackert med bröllop! Det är ju trots allt två människor som vill leva tillsammans resten av sina liv.

All den här uppståndelsen kring Victoria och Daniel har ju dragit med sig en diskussion om Kungahusets vara eller icke vara. Folk säger att det kostar så mycket pengar... Om detta vet jag lika lite som alla andra svenssons i det här landet. Men frågan är... Bidrar de inte med nåt bra också? Jag tror att de gör ett rätt okej jobb med PR för vårt kära land. Och de drar ju, enligt experter, en del turister till Sverige. Kungafamiljen gör ju en del annat bra också. Tänkte i första hand på Drottningens "Childhood" som hjälper utsatta barn och Kronprinsessans fond som samlar in pengar till barn med funktionshinder och kroniska sjukdomar.
Vi har en demoktrati och väljer själva vilka som ska styra vårt land - det är det absolut viktigaste. Det väsentliga är att vi faktiskt gör det - väljer. Att makten inte går i arv. Kungahuset har jag inget emot. De gör mer nytta än skada ;) Ja, ja - nog om detta...

Igår kväll var vi på min arbetskompis 50-årsfest. Han med alla djuren... Det var jättetrevligt med god mat och dryck och väldigt mumsiga tårtor! Skön fest, helt enkelt =) Tack så mycket, Dan o Pia! Fick äntligen möjlighet att se Dans tavlor live också - han är otroligt duktig på att måla!


Till djurmannen

Lite bilder från igår (företrädesvis djur...):


Felix The Cat börjar bli till åren. Jagar tydligen sämre ;)


Lillhästen börjar bli modig! Tillät sig klappas =)


Dans brorsa önskar bli bloggkändis

Hade en HTC Desire på G i Örebro idag, men tyvärr hörde säljaren inte av sig så det blev inget. Nu har jag spår på en iPhone igen istället... Slits som en åsna mellan två telefoner ;)
Desire är ju klart överlägsen i mycket, men i iPhone finns en musikspelare som jag vet är bra. Dessutom kommer OS4 imorgon och det ska tydligen va en rackarns bra uppdatering av iPhones plattform.
Har sneglar lite på HTC Wildfire som kommer snart också. Mindre både på ut- och insidan. Det är utsidans format som tilltalar mig där.

Kommentarer
Postat av: Lillsyrran

Bestäm dig kvinna!!! ;-)



Fint kort.

2010-06-20 @ 21:18:17
URL: http://flowie.blogg.se/
Postat av: Farsan

Klart du ska ha en HTC!!!!

2010-06-20 @ 21:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0