På hästryggen

Starboys var trevligt. Massor av folk på Sandgrundsudden. Flera tusen. Och fyra (4) toaletter... Tack, Karlstads Kommun. Vi var där ganska tidigt med lite picnic och fick bra platser mitt framför scen, lagom långt ifrån. Efter gick vi till Harry's och åt med goda vänner.

Idag har sambon varit i Kr-hamn och spelat golftävling. Jag har varit med syster och barnen till min jobbarkompis Dan och kikat på alla djuren. Han och hans dotter Camilla var snälla och lät oss rida - allihop. Barnen tyckte det var jättekul! Jag har inte suttit på en häst på säkert tio år, men känslan kommer tillbaka ganska snabbt när man väl kommit upp. Blev sugen på att börja igen!


Bevis...

Tack snälla Dan och Camilla för ridturerna =) Kolla gärna Tolita Gårds hemsida - de driver världens mysigaste Ridlekis! Så här söt var fölet:


Överbeskyddad av mamma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0