Kändes självklart

Ensam hemma eftersom sambon är i GBG på jobb. Jag pysslar med kort och tvättar lite. Det är bara tisdag och måååånga dagar kvar på veckan. Måste hitta på grejer för att få tiden att gå lite fortare.
Ett sätt är att äta semlor på jobbet =) Eftersom vi faktiskt hade en solklar vinnare i vårt vetenskapliga test kände vi ju pressen att hylla Damms Konditori genom att köpa ytterligare en semla från dom. Kändes självklart. Upplyste tjejen i kassan om våra avancerade testmetoder och att dom vunnit. Hon blev glad!
Fast jag åt ingen semla idag...

Ikväll börjar "Desperate Housewives" igen, så denna kväll är räddad ;) Imorgon jobbar jag halv dag och tänkte åka med mamma till den stora staden Kristinehamn som numer är en ICA-butik kort. Läskigt. Tur att det gick bra och att ingen blev skadad. Det skulle kunna sluta snöa nu.


Ja, just det - jag åt wienerbröd ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma:)

Alltid lika roligt när du kommer:)

2010-04-24 @ 20:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0