Helmysko

Eftersom vi fortfarande inte har soffa hemma så får vi försöka va kreativa och hitta på grejer så att vi slipper sitta på köksstolarna hela tiden.
I lördags var vi på bio och såg "Shutter Island". Helmysko film. Den var väldigt bra, men otäck på ett sätt jag inte hade förväntat mig riktigt.

I söndags var jag och the girls på scrapmässa på Karolinen. Det är snudd på omöjligt att hitta nåt, för det är så mycket. Man vet inte vart man ska börja... Men det var väldigt kul och man fick en del inspiration. Fick med mig lite grejer hem också =)
På kvällen hade vi fullt upp med att lösa Eniros skattjakt, vilket vi gjorde! Ville bara säga det igen...

Har precis varit på kör i Ölme. Ingela har skrivit en ny låt till oss som är såååå bra. Supersnygga stämmor och fastnade i huvudet direkt. Jag är imponerad av folk som kan skriva musik. Jag har försökt själv, men det blir inget användbart. Möjligtvis nån text som hamnar i nån låda nånstans och glöms bort.

Förresten - läs gärna min kusin Eriks brev från Kambodja. Han är där för FN:s räkning för att arbeta som volontär och göra ett projektarbete på temat HIV/AIDS.

Kommentarer
Postat av: Sambon

Testar att kommentera från min hypermoderna mobil.

2010-03-09 @ 21:30:06
Postat av: Jennie

Jäkla seg soffa du. Men har inte ni tv i sovrummet?



Tack för den fina kommentaren, sötis.



Kram!!

2010-03-09 @ 22:13:25
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0