Lurad

Sitter o är grinig för att jag har blivit lurad :( På pengar på internet förstås... Skulle använda mig av en betaltjänst på nätet för att göra affären på ett säkert sätt, men han jag skulle göra affären med skickade ut ett "bekräftelsemail" som såg ut att komma från dem, men det gjorde det förstås inte. J**la apa! Så typiskt när man verkligen är försiktig och använder en välkänd betaltjänst för att va säkert...
Har suttit hos polisen och gjort en anmälan och till och med de sa att det inte var så konstigt att jag gått på det, eftersom mailet såg väldigt äkta ut och innehöll uppgifterna som kunde förväntas. Förutom rätt kontonummer då, förstås... Blev väldigt vänligt bemött av polisen som tog emot min anmälan, vilket jag är glad för. Har varit med om annat där förut...

Ja, ja - pengar i sjön. Men ikväll går vi på Harry's! Utnyttjar våra presentkort vi har vunnit där och försöker vinna igen, fast på plats.
Hoppas på bättre väder bara, för nu öser det ner. Hade sambons stora golfparaply när jag var ute förut (under det får det plats en mindre grupp elefanter), men blev ändå blöt. Regnar vågrätt. Nu ska jag sätta bra musik i öronen och pyssla lite. Städa behöver jag nog göra också. Nog.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Utgav sig säljaren för att heta Kristoffer nånting? Mejla mig gärna isåfall för mer info. :)

2010-08-17 @ 16:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0