Gem

Största glädjeämnet idag: ny backspegel till övningsbilen. Ja, ni hajar ju vilken rockig dag jag har haft... Men en och annan ljusglimt fanns. Motorcykeln gick som en oljad blixt genom besiktningen (hade inte förväntat mig annat) och ut till sitt nya riskfyllda liv. Kollegan fick vika ihop sig som ett gem när han skulle köra ut cykeln till förvaringen =)

Har tappat bort min mobil idag. I värsta fall ligger den i bilen ;) I vilket fall så fortsätter den ha sina små psykbryt och det, ihop med ett visst sug efter ny teknik, gör att jag funderar på följande alternativ: X10, Vivaz, HTC Desire eller iPhone. Nackdelen med iPhone är att skärmen är kapacitiv (alltså går det bara använda hud, inte t ex naglar, när man pekar) och ganska dyr. Desire verkar va vassaste alternativet, men samtidigt är SE:s musikspelare ett säkert kort. Vivaz stora nackdel är Symbian och sms-funktionerna. Hjälp?


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tjaaa.. jag behöver väl inte säga vad jag tycker ang. fån ;-)

2010-05-04 @ 20:49:19
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0