Grejer som tandläkaren gör

Var till tandläkaren idag. Har aldrig haft ett enda hål, så när jag fick lite ont för ett tag sedan så misstänkte jag att det kanske var en visdomstand som hade fått för sig att kika fram. Håkan, min roliga tandläkare, tog några röntgenplåtar och konstaterade att jag misstänkt rätt. "Den rackarn drar vi ut", sa han. Jag har inga som helst problem med varken att bli stucken i armen eller slå mig, men jag är lite skraj för grejer som tandläkaren gör. Usch. "Jag ska va mycket försiktigare än jag brukar", skämtar Håkan. Sen säger han att jag har väldigt fina (hela) tänder. Jättekul att höra, men det gör inte att jag slipper spruta och skalpell i munnen :/

Tog en promenad i eftermiddag när jag kom hem från jobbet. Riktigt mysigt när det är alldeles vitt och snöflingorna singlar i luften. Nu ska jag göra varm choklad och mackor! Sen blir det TV-kväll. Grey's och Carina Berg (som flyttar in i Thorsten Flincks husbil - modigt...).





OBS!
Tackar redan nu nej till alla kommentarer som handlar om visdomständer, hur ont de gör att ta bort och hur mesig jag är som har ångest ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-11-10 @ 19:32:04
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Det kommer gå bra det där ska du se :-) kram!!

2010-11-10 @ 21:58:29
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0