Stor lila

Ny vecka, nya tag. Än en gång citeras Wikegård: Kämpa. Känner mig dock lite piggare än förra veckan - helgen gav mig en liten boost =)

När jag kom hem låg det ett litet paket i postboxen med min nya lila klocka =) Brukar inte ha klocka så ofta nu för tiden, men min kusin fick en superfin stor lila klocka i födelsedagspresent som jag blev sugen på. Lite annorlunda, men då blir det lite "mer" än en klocka! Vet inte om det är samma märke som hennes, men så här ser den ut:

Klocka: The Deep Purple Plus
I like =)


Kommentarer
Postat av: Elin

den var jättefin!

2010-11-09 @ 10:36:38
Postat av: Jennie

Jättefin klocka!! :-)

2010-11-09 @ 11:03:42
URL: http://flowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0